Kenangan Terindah :')

 27.11.2010 , first date lunaa dengan NASH . hmm , first time lunaa hangout sorang time ni . kawan semua tade . lunaa rindu awak panggil saya BUNCIT , lunaa rindu awak cubit PERUT saya , lunaa rindu awak kiss PIPI saya , lunaa rindu awak pegang TANGAN saya , lunaa rindu awak PELUK saya . lunaa rindu SEMUA . hmm , lunaa takan lupa semua tu . everytime i wake up till i close my eyes lunaa teringat sahaja kenangan kita . semakin lunaa cuba untuk lupa semakin lunaa rindu kat awak . hmm , time tu lunaa rasa WE ARE MEANT TO BE BEBEH . tapi semua itu hanya sementara sahaja . paling i ta boleh lupa time i nuck jatuh tu u pegang tangan i kuat kuat . masa tu lunaa rasa macam nash lah ROMEO , SUPERMAN , ULTRAMAN , SPIDERMAN , HERO aand macam macam . tapi tu semua tinggal kenagan sahaj sekarang . walaupun kenagan , lunaa takan lupa semua itu . it' s so hard to foget all that . that' s all . THANK YOU :')